MÖLLEVÅNGENS VÅRDCENTRAL

På uppdrag av Region Skåne

Om du inte är nöjd

Om du inte är nöjd

Du kan kontakta Patientnämnden Skåne om du vill ha hjälp med att lämna synpunkter eller klaga på vården. Du kan även lämna synpunkter eller klagomål för en närstående.

Patientnämnden Skåne tar emot synpunkter och klagomål på offentlig hälso- och sjukvård som drivs av Region Skåne, hälso- och sjukvård hos privata vårdgivare som har avtal med Region Skåne, kommunal hälso- och sjukvård samt viss tandvård.

Patientnämnden kan hjälpa dig att få svar på dina synpunkter eller klagomål och informera om dina rättigheter i vården. De inkomna synpunkterna och klagomålen sammanställs sedan och slutsatserna kan användas för att vården ska bli bättre.

Här hittar du mer information om hur du går till väga om du vill lämna ett klagomål: Om du inte är nöjd med vården - 1177

Våra öppettider

Mån - Fre: 08:00 - 17:00, lunch 12.15 - 12.45 Lör - Sön: endast öppet 11-15, Telefonrådgivning öppen 11:00 - 15:00
Telefon: 040-19 00 13 info@mollevangsvardcentral.se

(ANVÄNDS EJ för tidsbokning eller avbokning!)

GDPR